Bangkok, dag 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lotte Koelman - WaarBenJij.nu Bangkok, dag 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lotte Koelman - WaarBenJij.nu

Bangkok, dag 2

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

03 September 2007 | Thailand, Bangkok

Even een kort berichtje uit Bangkok.
Ben dus goed aangekomen. Na het jankfestijn op schiphol ( blijft toch een kut-plek. Maar nogmaals bedankt dat jullie er allemaal waren. ong. 12 uur gereisd. Vliegreis was heel gaar en pijnlijk.(pijnlijk voor m'n rug doordat de stoel te ver naar voren stond, pijnlijk voor m'n stuitje, omdat ik gewoon niet zo lang kan zitten, en zeer 'pijnlijk' voor m'n neus omdat de man naast me vreselijk stonk naar zweet. Later deed hij ook nog z'n schoenen uit...ongelofelijk! De piloot praatte trouwens precies hetzelfde als Hans Teeuwen in "Bootjungen". Ik kon 'm niet helemaal serieus nemen. Maar toen ik hier kwam stonden annika en jordy (vertrekt morgen weer) klaar gelukkig. Gisteren hebben we ontbeten, dutje gedaan, ehm.. wat rondgelopen, filmpje gekeken nog meer gegeten, nog meer rondgelopen, filmpje gekeken en een oliemassage genomen. Errug lekker, maar helaas ook pijnlijk voor m'n rug, bleek achteraf. Erg lekker dagje dus.
Voorderest voel ik me alleen nog maar heel raar de hele tijd. Vandaar dat dit dus ook maar een kort berichtje blijft. Ik kan nog niet zo goed plaatsen hoe ik me voel. In iedergeval moe ( Heb vannacht 16 uur geslapen).
Zoals iedereen zegt over Bangkok. Jah, het is warm, benauwd, druk, veel, vol, stank, mensen, eten, veel, veel veel.Ik kijk m'n ogen uit!
Ik mail binnenkort. Kga nu ff slippers kopen. Tot snel. Kus Lotte.

  • 03 September 2007 - 10:10

    Mamma:

    pas goed op jezelf en je spullen. En foto's maken schat?!!!!!

  • 03 September 2007 - 11:59

    Nancy:

    Hey lot!Leuk om nu al iets van je te lezen!! Ik ben nu op school en moet nog 1 1/2 uur wachten op het lesrooster. Heb net een erg boeiende lezing gehad van Hans Eijkelboom. Hij fotografeerd over de hele wereld een beetje in de stijl van wat ik heb gedaan in NY. Vrij registrerend dus.

    Nou, kan niet geloven dat je zoooo ver weg bent! Wel veel fotograferen he!!

    Talk to you later!!

    Kus! Nancy

    O en mijn Engeltje komt eindelijk vrijdag avond!! Yeah!

  • 03 September 2007 - 18:08

    Miriam:

    Wat een verrassing om helemaal uit Bangkok iets van je te horen! Doe rustig aan en geniet vooral van zo'n bijzondere reis lijkt me en groet Annika, ik begreep dat zij er ook is. Veel plezier groet Miriam Doebele

  • 03 September 2007 - 18:22

    Bobbe:

    he lottepotje
    leuk om al zo snel wat te horen. probeer vooral te genieten van alle goedkope luxe (ananas bij die straatkraampjes is echt superlekker).
    hier mis je niks. toen ik net in utrecht thuiskwam was er een muis die mijn hele keukenkastje had volgescheten en overhoop gehaald. het heeft me twee uur gekost om het schoon te houden.
    enfin... ik mail je wel
    kus

  • 03 September 2007 - 18:22

    Bob Alweer:

    ps. wat is annika bruin zeg. doe r de groetjes

  • 04 September 2007 - 18:50

    Oma:

    ben erg blij dat je goed bent aangekomen. neem nu rustig de tijd om te wennen. Het was zaterdag een vermoeiend dagje. Wij moeten er ook nog aan wennen dat je nu echt ver weg bent. Pas goed op jezelf , groeten aan Annika en liefs van opa en mij.

  • 06 September 2007 - 15:40

    Wisse:

    Heey lot. Heel veel plezier op je lange reis. heb un leuke tijd en kom gwn weer terug.Leuk om al wat van je te hore. x Wisse

  • 06 September 2007 - 15:47

    Lukas:

    Hey Lot, heel veel plezier op je reis, geniet ervan. Vond het echt ontzettend leuk je nog even te zien voordat je vertrok.
    Kus, Lukas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Lotte

Thailand, Laos, Cambodja, Vietnam, China, Nepal, India, Australie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 37433

Voorgaande reizen:

01 September 2007 - 01 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: