Luieren - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lotte Koelman - WaarBenJij.nu Luieren - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lotte Koelman - WaarBenJij.nu

Luieren

Door: Lotte

Blijf op de hoogte en volg Lotte

07 September 2007 | Thailand, Bangkok

Na mijn vorige bericht uit Bangkok kan ik nu gelukkig melden dat ik me al wat gemakkelijker voel. Ik wen wat meer aan de omgeving, de mensen, het taaltje. Ik moet zeggen dat we eigelijk totaal niks gedaan hebben de afgelopen week. We zijn van Bangkok naar Kho Chang (olifanten/bounty-eiland)gereisd en zitten nu lekker aan het strand. Ik ben blij dat ik weer kan ademhalen. Boven Bangkok hangt zoveel smog dat de zon er nooit doorheen komt en het altijd drukkend benauwd is. Frisse zeelucht is erg fijn. Daarbij was Bangkok ook ontzettend druk en vol en veel en vies zoals ik al zei.

We zijn de hele dag druk bezig met zwemmen, luieren, eten, filmpje kijken, lezen, spelletjes ( Yahtzee is weer terug, voor de bijlmer-mensen)en nog meer dutjes doen. Heerlijk. Ik merk nu pas hoe ongelofelijk moe ik was van dat belachelijk veel werken dus rust doet goed. MAAR: Morgenochtend vertrekken we naar cambodia. Werkze allemaal!

  • 07 September 2007 - 13:42

    Mamma:

    heerlijk lijkt mij dat op zo'n bountyeiland. geniet ervan. En rust uit. Kus, mamma

  • 07 September 2007 - 13:48

    Robin En Rob:

    Cambodia! dat is snel. dacht dat jullie wel langer in thailand zouden blijven. maar veel plezier. wij gaan zo voor zestig man koken...

  • 07 September 2007 - 14:38

    Jochum Buys:

    Hey Lot,
    Wat een super tropische foto's zeg,
    rust lekker uit zou ik zeggen. Goed om te lezen dat je beetje tot rust komt daar!
    Ik ben bijna klaar met de documentaire
    voor Zuid Afrika. Whoei.
    Veel plezier in Cambodia en de Bayon tempel moet je zeker bezoeken in het Ankhor complex, tis de mooiste als je het mij vraagt!
    Liefs Jochum


  • 07 September 2007 - 14:45

    Marjan:

    jaloers! Ik kan nu natuurlijk heel smeuïg gaan optikken hoe heerlijk het is om in 18 graden met af en toe een buitje rond te lopen, en blitse foto's van mijn voeten op mn bureau te midden van een kantoortuin doorsturen, maar dat zal ik je besparen,;-)
    Chill-ze onder de palmboom!
    ciao, marjan

  • 07 September 2007 - 17:26

    Shaowei:

    Gaaaf Lotte! Klinkt als de Malediven zo'n eiland. Zou het ook mooi zijn onder water? Have fun!
    Groetjes uit Amsterdam!

  • 08 September 2007 - 10:15

    Wout:

    In een dubbeldekker naar Cambodja, heerlijk! Wel afdingen hè!
    Heel veel plezier Lot.
    Groetjes Wout

  • 10 September 2007 - 15:13

    Oma.:

    Fijn te horen dat je al in Cambodja bent. We hebben in de atlas en in de encyclopedie gekeken om wat meer over Cambodja te weten te komen. De cultuur en de natuur zijn prachtig. erzijn ook heftige dingen te zien over de oorlog> bereid je daar maar op voor. Geniet ervan en pas goed op jezelf. Liefs, oma.

  • 12 September 2007 - 15:45

    Oma:

    Het skypen ging heel goed hé? Leuk je stem even te horen. Zorg maar goed voor jezelf en maak je niet te moe.Hier is alles best. Het weer wordt iets beter, droog-20gr. en meer zon. Ben erg benieuwd naar de foto"s.
    Liefs, oma en opa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Lotte

Thailand, Laos, Cambodja, Vietnam, China, Nepal, India, Australie

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 37435

Voorgaande reizen:

01 September 2007 - 01 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: